-
5 nominaties voor Learning Technologies Awards
Faculty of Skills is vijf keer genomineerd voor de prestigieuze Learning Technologies Awards. Deze prijs wordt ieder jaar in Londen uitgereikt. -
Nieuw in communicatietraining: feedback door artificial intelligence
Met behulp van artificial intelligence kunnen de resultaten van deelnemers in TrainTool straks sneller én nauwkeuriger beoordeeld worden. Boudewijn van der Velde, Head of Labs bij Faculty of Skills,... -
Professioneel communiceren in een vrijwilligersorganisatie
Lees de 4 redenen waarom je moet investeren in de communicatieve vaardigheden van je vrijwilligers, en bekijk hoe het Rode Kruis dat aanpakt. Lees de blog. -
Onderzoek: winkel onderscheidt zich met goed getraind personeel
Uit onderzoek onder ruim 1.000 Nederlandse consumenten blijkt dat klanten zich wel degelijk willen laten overtuigen door winkelpersoneel. -
Hoe we de participatie in onze trainingen boven de 80% kregen
Hoe krijg je mensen zo ver dat ze meedoen aan je training, de training afmaken en hoe check je of ze er ook nog iets van opgestoken hebben? -
‘Hij legde zijn pistool op mijn bureau en zei: zo dokter, wij gaan eens even praten’
Het AD ondervroeg Wim Schellekens van Faculty of Skills over verschillende vormen van agressie en hoe daar mee om te gaan. -
We zijn allemaal poppen in een poppenkast - en dat is helemaal niet erg
Medewerkers en klanten voeren de hele dag kleine toneelstukjes op, als in een poppenkast. Zorg dat jouw medewerkers hun tekst goed kennen. -
Appreciative inquiry: train jezelf uit te gaan van het goede
Met appreciative inquiry creëer je een positieve mindset door vragen te blijven stellen en samen een toekomst te visualiseren. Niet alle aandacht naar het probleem, maar juist naar wat al goed gaat.... -
HBO, maak het oefenen van communicatieve vaardigheden verplicht
Het oefenen met communicatieve vaardigheden zou vast onderdeel moeten zijn van het curriculum op het HBO. Daardoor is de aansluiting van het HBO op de praktijk beter en is de HBO-student beter... -
Tikkende tijdbom rondom kritische beroepscommunicatie
Aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt vraagt het uiterste van werkgevers om vacatures te vervullen. Of iemand over alle kwalificaties beschikt is steeds vaker van ondergeschikt belang. Hoe kunnen...