Op de CustomerFirst awards in Utrecht heeft TrainTool samen met ABN AMRO, EarlyBridge en Mindmarker de CustomerFirst HRM Award gewonnen. Ondanks de stevige concurrentie besloot de vakjury uiteindelijk om het ‘Luisteren naar de klant: jij maakt het verschil’ trainingsprogramma met de eerste prijs te bekronen. De selectieprocedure bestond uit meerdere rondes waarin de verschillende projecten zich konden onderscheiden.
De jury was onder andere enthousiast over de de zichtbare resultaten van het trainingsprogramma: “Deze case heeft daadwerkelijk een blijvende positieve invloed op het gedrag van medewerkers, op de houding ten aanzien van de werkzaamheden voor de klant en een positief effect op de klanttevredenheid” luidde het jurycommentaar. Daarnaast prees de jury de samenwerking tussen de verschillende bedrijven die het programma op hebben gezet. Het prijswinnende trainingsprogramma is succesvol toegepast op een doelgroep van maar liefst 5000 medewerkers van ABN AMRO.
Als TrainTool zijn we bovendien erg blij met de samenwerking met ABN AMRO, EarlyBridge en Mindmarker, die een belangrijke factor voor dit succes is geweest!
Download de case study voor meer inzicht in de prijswinnende samenwerking.